Znajdź biuro do wynajęcia wśród 1036 naszych ofert

Tylko w MAXON

  • 9 pokoi
  • 2 piętro
  • 1934 rok
Warszawa, Mokotów
7 000 PLN
130 m2
Lokal ul.Narbutta 129m2 kancelaria/biuro/showroom
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 3 pokoje
  • parter
  • 2016 rok
Warszawa, Wilanów
2 999 PLN
60 m2
3 pokoje, parter, 2016 rok
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 4 pokoje
  • 3 piętro
  • 2018 rok
Warszawa, Śródmieście
6 500 PLN
90 m2
Lokal biurowy na Solcu
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 3 pokoje
  • parter
  • 2005 rok
Warszawa, Ursus
2 000 PLN
41 m2
SUPER OKAZJA ! gotowy do wprowadzenia
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 6 pokoi
  • parter
  • 2003 rok
Warszawa, Ursynów
10 400 PLN
195 m2
6 pokoi, parter, 2003 rok
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 3 pokoje
  • 5 piętro
  • 2013 rok
Warszawa, Bemowo
2 450 PLN
52 m2
Mieszkanie z przeznaczeniem na biuro 51,7m2
WYŁĄCZNOŚĆ

Najnowsze oferty

  • 4 pokoje
  • parter
  • 2003 rok
Warszawa, Ursynów
Wąwozowa
4 300 PLN
96 m2
4 pokoje, parter, 2003 rok
  • 3 pokoje
  • parter
  • 1990 rok
Warszawa, Ursus
Regulska
2 500 PLN
70 m2
3 pokoje, parter, 1990 rok
  • 4 pokoje
  • parter
  • 2007 rok
Warszawa, Bielany
13 000 PLN
153 m2
4 pokoje, parter, 2007 rok
  • 6 pokoi
  • 5 piętro
  • 1910 rok
Warszawa, Śródmieście
Wspólna
13 750 PLN
163 m2
6 pokoi, 5 piętro, 1910 rok
  • 21 pokoi
  • 5 piętro
  • 1929 rok
Warszawa, Ochota
14 900 PLN
832 m2
Lokal biurowy Aleje Jerozolimskie
  • 6 pokoi
  • 5 piętro
  • 1929 rok
Warszawa, Ochota
14 900 PLN
298 m2
Lokal biurowy Aleje Jerozolimskie
  • 6 pokoi
  • 4 piętro
  • 1929 rok
Warszawa, Ochota
14 900 PLN
298 m2
Lokal biurowy Aleje Jerozolimskie
  • 5 pokoi
  • 3 piętro
  • 1929 rok
Warszawa, Ochota
6 500 PLN
130 m2
Lokal biurowy Aleje Jerozolimskie
  • 4 pokoje
  • 1 piętro
  • 1929 rok
Warszawa, Ochota
5 300 PLN
106 m2
Lokal biurowy Aleje Jerozolimskie
  • 2 pokoje
  • parter
  • 1929 rok
Warszawa, Ochota
1 404 PLN
36 m2
Lokal biurowy Aleje Jerozolimskie

Najnowsze wpisy na blogu

Jakie mieszkanie kupić? Z rynku wtórnego do remontu, czy z rynku pierwotnego w stanie deweloperskim?

Wiele osób chcących kupić mieszkanie zadaje to pytanie nie tylko sobie, ale także agentom nieruchomości. W czym rzecz? Otóż zarówno mieszkanie z rynku wtórnego, które wymaga generalnego remontu, jak też mieszkanie w stanie deweloperskim - potrzebują odpowiedniego wkładu finansowego. Chcąc znaleźć odpowiedź na to pytanie, należy najpierw sporządzić listę oczekiwań Kupującego, gdyż bez tego będzie trudno podjąć właściwą decyzję.

Czytaj więcej

Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wywiązaniu się z obowiązku podatkowego.

Zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego o wywiązaniu się z obowiązku podatkowego, zwolnieniu podatkowego lub przedawnieniu podatku od spadków i darowizn z tytułu nabycia udziałów w Lokalu w drodze dziedziczenia.

Czytaj więcej

Czy trzeba podpisać umowę przed obejrzeniem lokalu?

Wiele osób, które zamierzają kupić lub zamieszkać w wynajmowanym mieszkaniu wyraża zdziwienie, gdy agent nieruchomości przed prezentacją mieszkania przedkłada im do podpisania umowę pośrednictwa. Umowa ta jest niczym innym, jak sformalizowaniem współpracy określającym nie tylko wynagrodzenie biura nieruchomości, ale także zapisy wynikające z wymagań prawnych.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie, pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.