Znajdź biuro do wynajęcia wśród 1072 naszych ofert

Tylko w MAXON

  • 6 pokoi
  • 1 piętro
  • 1919 rok
Warszawa, Śródmieście
8 000 PLN
119 m2
LOKAL BIUROWY W PRESTIŻOWEJ LOKALIZACJI
WYŁĄCZNOŚĆ
3D
  • 4 pokoje
  • parter
  • 1933 rok
Warszawa, Żoliborz
4 700 PLN
87 m2
Biuro w kamienicy na Żoliborzu
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 3 pokoje
  • 3 piętro
  • 2011 rok
Warszawa, Mokotów
4 200 PLN
67 m2
Budynek apartamentowy z recepcją
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 2 pokoje
  • parter
  • 2007 rok
Warszawa, Ochota
2 600 PLN
50 m2
pod biuro lub usługi
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 6 pokoi
  • 1 piętro
  • 2000 rok
Warszawa, Śródmieście
Słomińskiego
5 250 PLN
81 m2
Lokal na biuro przy Arkadii
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 1 pokój
  • parter
  • 2019 rok
Warszawa, Śródmieście
7 461 PLN
75 m2
Lokal ok. 75 m2 Browary Warszawskie
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 2 pokoje
  • 1 piętro
  • 2019 rok
Warszawa, Śródmieście
3 500 PLN
50 m2
Lokal na biuro Browary Warszawski
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 3 pokoje
  • 2 piętro
  • 2019 rok
Warszawa, Śródmieście
5 500 PLN
80 m2
3 pokoje, 2 piętro, 2019 rok
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 4 pokoje
  • 1 piętro
  • 1914 rok
Lublin
5 000 PLN
138 m2
Biuro w Pałacu Zylbera tuż przy LubelskiejStarówce
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 4 pokoje
  • parter
  • 2007 rok
Warszawa, Ursus
4 000 PLN
110 m2
Oryginalny lokal.
WYŁĄCZNOŚĆ

Najnowsze oferty

  • 4 pokoje
  • parter
  • 2009 rok
Warszawa, Żoliborz
3 500 PLN
62 m2
4 pokoje, parter, 2009 rok
  • 2 pokoje
  • 5 piętro
  • 2009 rok
Warszawa, Śródmieście
Bagno
4 900 PLN
70 m2
2 pokoje, 5 piętro, 2009 rok
  • 5 pokoi
  • 6 piętro
  • 2010 rok
Warszawa, Śródmieście
15 170 PLN
197 m2
5 pokoi, 6 piętro, 2010 rok
  • 4 pokoje
  • 4 piętro
  • 1935 rok
Warszawa, Śródmieście
8 500 PLN
125 m2
Przestronny apartament przy Trakcie Królewskim
  • 6 pokoi
  • 1 piętro
  • 1919 rok
Warszawa, Śródmieście
8 000 PLN
119 m2
LOKAL BIUROWY W PRESTIŻOWEJ LOKALIZACJI
WYŁĄCZNOŚĆ
3D
  • 4 pokoje
  • 3 piętro
  • 2009 rok
Warszawa, Śródmieście
Bagno
3 450 PLN
46 m2
4 pokoje, 3 piętro, 2009 rok
  • 4 pokoje
  • parter
  • 1933 rok
Warszawa, Żoliborz
4 700 PLN
87 m2
Biuro w kamienicy na Żoliborzu
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 5 pokoi
  • 4 piętro
  • 1912 rok
Warszawa, Praga-Północ
4 800 PLN
101 m2
Biuro z klimatem.
  • 3 pokoje
  • 3 piętro
  • 2011 rok
Warszawa, Mokotów
4 200 PLN
67 m2
Budynek apartamentowy z recepcją
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 5 pokoi
  • - 1 piętro
  • 1936 rok
Warszawa, Praga-Południe
4 500 PLN
96 m2
Biuro na Saskiej Kępie

Najnowsze wpisy na blogu

Sprzedajesz mieszkanie? O tym pomyśl

Chcesz samodzielnie sprzedaż mieszkanie? Zadbaj o właściwe zaplanowanie kosztów i nakładu swojej pracy. Sprawdź z naszą listą, czy pamiętasz o wszystkim.

Czytaj więcej

Czy warto inwestować w nieruchomości?

Ostatnie wydarzenia i ich wpływ na sytuację ekonomiczną, rosnąca inflacja oraz obniżanie stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej wpłynęły na portfele inwestycyjne części Polaków. Czy wciąż warto inwestować w nieruchomości?

Czytaj więcej

Jak wyciszyć dom

Odpowiednie wyciszenie domu ma ogromny wpływ na komfort jego mieszkańców. O właściwą izolację akustyczną warto zadbać już na etapie samego projektu i budowy, ale można ją poprawić również w gotowych budynkach.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie, pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.