Znajdź biuro do wynajęcia wśród 697 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 2 piętro
  • 2012 rok
Warszawa, Ursynów
Puławska
35 393 PLN
750 m2
Piętro do wynajęcia
  • 2 piętro
  • 1913 rok
Warszawa, Wola
Młynarska
1 669 PLN
30 m2
Biuro 30 m2 w kamienicy na bliskiej Woli
  • parter
  • 1980 rok
Warszawa, Śródmieście
Solec
8 120 PLN
116 m2
Powierzchnia biurowo-usługowa 116 m2 na Powiślu.
  • 5 piętro
  • 1968 rok
Warszawa, Śródmieście
Żurawia
6 072 PLN
88 m2
Biuro w Centrum
  • 1 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Śródmieście
Ludna
3 712 PLN
64 m2
Biuro na Powiślu
  • 1 piętro
  • 2005 rok
Warszawa, Żoliborz
Wybrzeże Gdyńskie
47 114 PLN
688 m2
Atrakcyjny podnajem na Żoliborzu
  • 2 piętro
  • 2002 rok
Warszawa, Mokotów
Domaniewska
19 250 PLN
385 m2
Samodzielne piętro w budynku biurowym.
  • 2 piętro
  • 2011 rok
Warszawa, Białołęka
Leszczynowa
1 650 PLN
33 m2
Małe biuro na Modlińskiej
  • 4 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Mokotów
Rzymowskiego Wincentego
26 407 PLN
346 m2
Samodzielne biuro - Mokotów.
  • 2 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Mokotów
Rzymowskiego Wincentego
7 495 PLN
98 m2
100 metrowy moduł biurowy

Najnowsze wpisy na blogu

Czy mieszkanie przed ślubem jest wspólne?

Istnieje powszechne przekonanie, że po zawarciu małżeństwa majątek każdego z małżonków staje się wspólny. Jednak polskie prawo przewiduje również istnienie majątku osobistego, który może dotyczyć obu lub jednego z małżonków. Warto zrozumieć, że majątek osobisty obejmuje różne składniki, takie jak nieruchomości nabyte przed ślubem, dziedziczone majątki oraz prawa niezbywalne. Majątek osobisty jest ściśle określony przez przepisy prawa.

Czytaj więcej

Czynsz za mieszkanie - z jakich opłat się składa?

Opłaty związane z mieszkaniem stanowią znaczną część budżetu każdego gospodarstwa domowego. Czynsz za mieszkanie nie tylko pokrywa koszty utrzymania i eksploatacji nieruchomości, lecz także obejmuje opłaty administracyjne oraz inne niezbędne wydatki. Zrozumienie, co dokładnie składa się na czynsz, umożliwia lepsze zarządzanie finansami i identyfikowanie potencjalnych oszczędności. W tym artykule przyjrzymy się szczegółowo poszczególnym elementom czynszu.

Czytaj więcej

Mieszkanie z antresolą - czy warto?

Mieszkanie z antresolą staje się coraz częściej wybieranym rozwiązaniem zarówno w nowych apartamentach, jak i w starych kamienicach. Antresola to dodatkowy poziom w mieszkaniu, który pozwala na optymalne wykorzystanie wysokiej przestrzeni. Ale czy rzeczywiście warto je kupić? Przyjrzyjmy się bliżej zaletom i wadom posiadania antresoli.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

#wynajem biur warszawa mokotów

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie (np. biuro do wynajęcia Mokotów) pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości - biuro centrum Warszawa

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty - powierzchnia biurowa do wynajęcia Warszawa

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.