Znajdź biuro do wynajęcia wśród 651 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 4 piętro
  • 2017 rok
Warszawa, Śródmieście
Marszałkowska
22 386 PLN
234 m2
Biuro przy stacji Metro Świętokrzyska
  • 2 piętro
  • 1950 rok
Warszawa, Śródmieście
Mokotowska
1 595 PLN
29 m2
MAŁE BIURO PRZY METRZE POLITECHNIKA
  • 1 piętro
  • 2005 rok
Warszawa, Praga-Południe
Wał Miedzeszyński
12 960 PLN
240 m2
Komfortowe Biuro z parkingiem w cenie
  • 3 piętro
  • 1990 rok
Warszawa, Praga-Południe
ul. Płowiecka
11 862 PLN
212 m2
Powierzchnia biurowa Płowiecka
  • 2 piętro
  • 1989 rok
Warszawa, Śródmieście
Al. Jerozolimskie
74 710 PLN
810 m2
Biuro w samym Centrum
  • 4 piętro
  • 2000 rok
Warszawa, Wola
Żelazna
21 390 PLN
310 m2
Kameralny budynek, gotowy moduł biurowy
  • 11 piętro
  • 1996 rok
Warszawa, Śródmieście
al. Jerozolimskie
14 140 PLN
179 m2
Biuro tuż przy Dworcu Centralnym
  • 1 piętro
  • 2017 rok
Warszawa, Mokotów
Plac Gugulskiego
21 999 PLN
368 m2
Całe piętro w kameralnym biurowcu.
  • 1 piętro
  • 1950 rok
Warszawa, Śródmieście
Mokotowska
3 520 PLN
64 m2
MAŁE BIURO W CENTRUM
  • 2 piętro
  • 0 rok
Warszawa, Targówek
Targówek Przemysłowy
15 525 PLN
345 m2
Biuro 345 mkw. na Targówku

Najnowsze wpisy na blogu

Jakie mieszkanie dla dużej rodziny?

Wybór odpowiedniego mieszkania dla dużej rodziny to wyzwanie, które wymaga uwzględnienia wielu czynników. Liczba członków rodziny, metraż, lokalizacja oraz możliwości finansowe to tylko niektóre z aspektów, na które należy zwrócić uwagę. Dla rodzin wielodzietnych dostępne są także programy wsparcia, które mogą znacząco ułatwić proces zakupu nieruchomości. W niniejszym artykule omówimy kluczowe kwestie związane z wyborem mieszkania dla dużej rodziny oraz dostępne formy wsparcia.

Czytaj więcej

Czy mieszkanie na parterze jest bezpieczne?

Wybór odpowiedniego mieszkania to decyzja, która często wymaga uwzględnienia wielu czynników. Jednym z kluczowych zagadnień, które mogą wpłynąć na tę decyzję, jest bezpieczeństwo lokalu. W szczególności wiele osób zastanawia się, czy mieszkanie na parterze jest bezpieczne. W niniejszym artykule przyjrzymy się zarówno wadom, jak i zaletom mieszkania na parterze, aby pomóc w podjęciu świadomej decyzji.

Czytaj więcej

Czy mieszkanie przed ślubem jest wspólne?

Istnieje powszechne przekonanie, że po zawarciu małżeństwa majątek każdego z małżonków staje się wspólny. Jednak polskie prawo przewiduje również istnienie majątku osobistego, który może dotyczyć obu lub jednego z małżonków. Warto zrozumieć, że majątek osobisty obejmuje różne składniki, takie jak nieruchomości nabyte przed ślubem, dziedziczone majątki oraz prawa niezbywalne. Majątek osobisty jest ściśle określony przez przepisy prawa.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

#wynajem biur warszawa mokotów

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie (np. biuro do wynajęcia Mokotów) pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości - biuro centrum Warszawa

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty - powierzchnia biurowa do wynajęcia Warszawa

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.