Znajdź biuro do wynajęcia wśród 680 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 11 piętro
  • 2005 rok
Warszawa, Śródmieście
al. Jana Pawła II
4 770 PLN
53 m2
3 pokojowe biuro w Centrum Warszawy
  • 4 piętro
  • 2005 rok
Warszawa, Śródmieście
al. Jana Pawła II
4 500 PLN
50 m2
Biuro w Centrum Warszawy
  • 2 piętro
  • 2010 rok
Warszawa, Włochy
Łopuszańska
25 060 PLN
461 m2
2 piętro, 2010 rok
  • 1 piętro
  • 2011 rok
Warszawa, Mokotów
Racławicka
11 008 PLN
162 m2
1 piętro, 2011 rok
  • 1 piętro
  • 2011 rok
Warszawa, Mokotów
Racławicka
9 445 PLN
139 m2
1 piętro, 2011 rok
  • parter
  • 2006 rok
Warszawa, Włochy
Al. Jerozolimskie
20 063 PLN
342 m2
parter, 2006 rok
  • parter
  • 2008 rok
Warszawa, Włochy
Al. Jerozolimskie
11 325 PLN
200 m2
parter, 2008 rok
  • 1 piętro
  • 2019 rok
Warszawa, Włochy
ul. Krakowiaków
15 221 PLN
240 m2
1 piętro, 2019 rok
  • 2 piętro
  • 2014 rok
Warszawa, Włochy
Krakowiaków
162 355 PLN
2 560 m2
2 piętro, 2014 rok
  • 1 piętro
  • 2016 rok
Warszawa, Śródmieście
Koszykowa
53 880 PLN
626 m2
1 piętro, 2016 rok

Najnowsze wpisy na blogu

Cena ofertowa a cena transakcyjna - na czym polega różnica

Cena ofertowa i cena transakcyjna to dwa różne pojęcia związane z procesem sprzedaży nieruchomości. Różnica między nimi dotyczy procesu negocjacji i finalizacji transakcji.

Czytaj więcej

Jak określić wartość nieruchomości?

Ustalając cenę nieruchomości, łatwo popełnić błędy, opierając się na niewłaściwych źródłach informacji lub nieprawidłowych przesłankach. Zapraszamy do lektury artykułu, aby dowiedzieć się jak określić wartość nieruchomości.

Czytaj więcej

Samodzielnie czy z pośrednikiem?

Planujesz sprzedać lub wynająć swoją nieruchomość i zastanawiasz się, czy skorzystać z usług pośrednika? W naszym tekście omówimy zalety współpracy z agentem nieruchomości, które warto wziąć pod uwagę przed podjęciem decyzji. Zapraszamy do lektury.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

#wynajem biur warszawa mokotów

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie (np. biuro do wynajęcia Mokotów) pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości - biuro centrum Warszawa

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty - powierzchnia biurowa do wynajęcia Warszawa

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.