Znajdź biuro do wynajęcia wśród 682 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 4 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Bemowo
Połczyńska
13 520 PLN
259 m2
Biuro 5 gabinetów na Bemowie
  • 1 piętro
  • 2007 rok
Warszawa, Włochy
al. Krakowska
23 815 PLN
500 m2
Biuro z powierzchnią magazynową
  • 8 piętro
  • 2016 rok
Warszawa, Śródmieście
ul. Inflancka
77 074 PLN
890 m2
Biuro z własnym tarasem.
  • 2 piętro
  • 1980 rok
Warszawa, Śródmieście
Al. Jana Pawła II
3 720 PLN
60 m2
Powierzchnia biurowa 3 pokoje
  • parter
  • 2007 rok
Warszawa, Wola
Młynarska
22 050 PLN
245 m2
Dwupoziomowe biuro z dużą witryną na Woli.
  • parter
  • 2014 rok
Warszawa, Ursynów
Taneczna
19 000 PLN
380 m2
Biuro na spokojnym miejscu.
  • parter
  • 2010 rok
Warszawa, Ursynów
Puławska
9 027 PLN
222 m2
Gotowe biuro. Duże okna
  • 6 piętro
  • 2007 rok
Warszawa, Śródmieście
Chmielna
4 592 PLN
82 m2
biuro na wynajem w centrum chmielna 82m
  • 2 piętro
  • 2007 rok
Warszawa, Śródmieście
Chmielna
4 592 PLN
82 m2
biuro na wynajem w centrum chmielna 82m
  • 10 piętro
  • 2005 rok
Warszawa, Śródmieście
al. Jana Pawła II
4 500 PLN
50 m2
Biuro przy Rondzie ONZ

Najnowsze wpisy na blogu

Czy lepiej mieszkać w domu czy w bloku?

Wybór pomiędzy mieszkaniem w bloku a własnym domem jest jednym z najważniejszych dylematów mieszkaniowych, z którymi mogą zmierzyć się zarówno osoby planujące zakup nieruchomości, jak i ci, którzy zastanawiają się nad zmianą miejsca zamieszkania. Każda z tych opcji ma swoje zalety i wady, a decyzja ta często zależy od indywidualnych preferencji, stylu życia oraz możliwości finansowych.

Czytaj więcej

Jakie mieszkanie dla singla?

Decyzja dotycząca zakupu lub wynajmu nieruchomości może być trudna, ale z właściwym podejściem możesz znaleźć mieszkanie, które spełni Twoje potrzeby i oczekiwania. Przeczytaj, jakie kupić mieszkanie dla singla!

Czytaj więcej

Zakup mieszkania nad morzem - jakie ma zalety?

Marzenie o posiadaniu własnego mieszkania nad morzem jest powszechne i fascynujące dla wielu osób. Odsetek ludzi decydujących się na zakup nieruchomości w nadmorskich miejscowościach stale rośnie. Przedstawiamy różne zalety posiadania mieszkania nad morzem, które przekonają nawet najbardziej niezdecydowanych!

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

#wynajem biur warszawa mokotów

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie (np. biuro do wynajęcia Mokotów) pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości - biuro centrum Warszawa

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty - powierzchnia biurowa do wynajęcia Warszawa

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.