Znajdź biuro do wynajęcia wśród 1092 naszych ofert

Tylko w MAXON

  • 3 pokoje
  • parter
  • 2006 rok
Warszawa, Włochy
2 500 PLN
82 m2
82m2 w dobrej cenie
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 2 pokoje
  • 1 piętro
  • 1918 rok
Warszawa, Śródmieście
3 800 PLN
62 m2
Idealny lokal na biuro
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 2 pokoje
  • 6 piętro
  • 1960 rok
Warszawa, Śródmieście
3 000 PLN
43 m2
Dwa pokoje w samym centrum na gabinet, małe biuro
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 2 pokoje
  • 5 piętro
  • 1971 rok
Warszawa, Żoliborz
1 900 PLN
42 m2
41m2, 2 pokoje Żoliborz
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 12 pokoi
  • parter
  • 1997 rok
Warszawa, Ursynów
5 100 PLN
138 m2
12 pokoi, parter, 1997 rok
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 4 pokoje
  • 1 piętro
  • 1997 rok
Warszawa, Ursynów
4 161 PLN
112 m2
4 pokoje, 1 piętro, 1997 rok
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 5 pokoi
  • 1 piętro
  • 1997 rok
Warszawa, Ursynów
4 643 PLN
127 m2
Lokal biurowy
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 3 pokoje
  • 2 piętro
  • 2001 rok
Warszawa, Bielany
3 000 PLN
82 m2
Biuro 2 km od metra, 100 m tramwaj i autobusy
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 6 pokoi
  • 1 piętro
  • 1919 rok
Warszawa, Śródmieście
8 000 PLN
119 m2
LOKAL BIUROWY W PRESTIŻOWEJ LOKALIZACJI
WYŁĄCZNOŚĆ
3D
  • 6 pokoi
  • 1 piętro
  • 2000 rok
Warszawa, Śródmieście
Słomińskiego
4 950 PLN
81 m2
Lokal na biuro przy Arkadii
WYŁĄCZNOŚĆ
0%

Najnowsze oferty

  • 3 pokoje
  • 3 piętro
  • 1938 rok
Warszawa, Śródmieście
5 000 PLN
98 m2
Mieszkanie w kamienicy - na cele biurowe
  • 3 pokoje
  • parter
  • 1996 rok
Warszawa, Wola
4 500 PLN
52 m2
3 pokoje, parter, 1996 rok
  • 3 pokoje
  • parter
  • 2006 rok
Warszawa, Włochy
2 500 PLN
82 m2
82m2 w dobrej cenie
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 2 pokoje
  • parter
  • 1925 rok
Warszawa, Ochota
1 900 PLN
27 m2
Kawalerka na cele biurowe, Stara Ochota
  • 3 pokoje
  • 1 piętro
  • 1958 rok
Warszawa, Śródmieście
4 000 PLN
44 m2
3 pokoje, 1 piętro, 1958 rok
  • 3 pokoje
  • 3 piętro
  • 1930 rok
Warszawa, Śródmieście
Al. Ujazdowskie
3 000 PLN
65 m2
Lokal biurowy do wynajęcia
  • 3 pokoje
  • 10 piętro
  • 2000 rok
Warszawa, Wola
5 500 PLN
120 m2
Al Jana Pawła II - pełne umeblowanie
  • 8 pokoi
  • 1 piętro
  • 1911 rok
Warszawa, Mokotów
19 032 PLN
225 m2
Klimatyczny Lokal biurowy do wynajęcia
  • 3 pokoje
  • 1 piętro
  • 2014 rok
Warszawa, Praga-Południe
4 000 PLN
61 m2
3 pokoje, 1 piętro, 2014 rok
  • 5 pokoi
  • parter
  • 2010 rok
Warszawa, Wola
Ludwiki
4 500 PLN
96 m2
5 pokoi, parter, 2010 rok

Najnowsze wpisy na blogu

Zmiany w Prawie budowlanym po 19 września 2020 roku

Z dniem 19 września 2020 roku wchodzi w życie nowelizacja ustawy Prawo budowlane. Celem wprowadzonych zmian ma być uproszczenie i przyspieszenie procesu inwestycyjno-budowlanego. Niektóre z rozwiązań są oceniane jako korzystne dla inwestorów/właścicieli, inne niekoniecznie. Co dokładnie ulegnie zmianom? Tłumaczy Magdalena Pawlak, Radca Prawny firmy MAXON Nieruchomości.

Czytaj więcej

Luksusowe mieszkanie w kamienicy – czy warto?

Ekskluzywny apartament w zrewitalizowanej kamienicy jest dla wielu nabywców oznaką prestiżu. Niepowtarzalny klimat miejsca oraz świetna lokalizacja (często w ścisłym centrum) to tylko niektóre z wielu zalet takich miejsc. O czym należy pamiętać, aby zakup nieruchomości – na własne cele mieszkaniowe lub inwestycyjnie – spełnił nasze oczekiwania?

Czytaj więcej

Dom na wsi

Wzrastające ceny nieruchomości w dużych miastach zachęcają nabywców do poszukiwania alternatywnych domów i mieszkań w dalszej, podmiejskiej okolicy. Dobrze przemyślana inwestycja może oznaczać sporą oszczędność przy zbliżonym poziomie komfortu mieszkania. O czym należy pamiętać, kupując dom na wsi?

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie, pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.