Znajdź biuro do wynajęcia wśród 1124 naszych ofert

Tylko w MAXON

  • 1 pokój
  • parter
  • 2000 rok
Warszawa, Ursynów
2 500 PLN
41 m2
Biuro 200m od metra Ursynów
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 4 pokoje
  • parter
  • 1930 rok
Warszawa, Praga-Południe
5 000 PLN
120 m2
Parter domu na cele biurowe lub mieszkalne
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 1 pokój
  • parter
  • 2020 rok
Warszawa, Ursynów
2 950 PLN
32 m2
PUNKT USŁUGOWY Z WITRYNĄ - BEZ PROWIZJI
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 3 pokoje
  • parter
  • 2006 rok
Warszawa, Włochy
2 000 PLN
82 m2
82m2 lokal pod biuro
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 4 pokoje
  • parter
  • 1997 rok
Warszawa, Ursynów
5 000 PLN
138 m2
4 pokoje, parter, 1997 rok
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 4 pokoje
  • 1 piętro
  • 1997 rok
Warszawa, Ursynów
4 000 PLN
112 m2
4 pokoje, 1 piętro, 1997 rok
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 5 pokoi
  • 1 piętro
  • 1997 rok
Warszawa, Ursynów
4 500 PLN
127 m2
Lokal biurowy
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 7 pokoi
  • parter
  • 1996 rok
Warszawa, Śródmieście
6 000 PLN
142 m2
Lokal biurowy wykończony w wysokim standardzie
WYŁĄCZNOŚĆ
0%

Najnowsze oferty

  • 2 pokoje
  • 3 piętro
  • 2017 rok
Warszawa, Wilanów
2 400 PLN
47 m2
Cichy lokal w Miasteczku Wilanów
  • 5 pokoi
  • 1 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Praga-Południe
6 000 PLN
130 m2
Świetne miejsce na biuro
  • 5 pokoi
  • 2 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Praga-Południe
6 000 PLN
130 m2
Świetne miejsce na biuro
  • 4 pokoje
  • 2 piętro
  • 1948 rok
Warszawa, Śródmieście
5 000 PLN
98 m2
Mieszkanie na cele biurowe
  • 2 pokoje
  • 2 piętro
  • 1950 rok
Warszawa, Mokotów
1 400 PLN
33 m2
2 pokoje, 2 piętro, 1950 rok
  • 5 pokoi
  • 2 piętro
  • 2002 rok
Warszawa, Śródmieście
13 104 PLN
120 m2
Ekskluzywne biuro przy ul Grzybowskiej
  • 6 pokoi
  • 2 piętro
  • 2002 rok
Warszawa, Śródmieście
20 465 PLN
187 m2
Grzybowska
  • 4 pokoje
  • 1 piętro
  • 2009 rok
Warszawa, Śródmieście
4 300 PLN
56 m2
4 pokoje, 1 piętro, 2009 rok
  • 6 pokoi
  • 3 piętro
  • 1910 rok
Warszawa, Śródmieście
Wspólna
14 500 PLN
171 m2
6 pokoi, 3 piętro, 1910 rok
  • 8 pokoi
  • 1 piętro
  • 1972 rok
Warszawa, Praga-Południe
Okuniewska
9 000 PLN
150 m2
8 pokoi, 1 piętro, 1972 rok

Najnowsze wpisy na blogu

Najem prywatny i firmowy - czy możliwe jest uzyskanie niższego ryczałtu?

Zgodnie z wprowadzonymi na początku roku przepisami, najem firmowy można teraz rozliczać tak samo jak najem prywatny: stawka podatku wynosi 8,5% zaś od nadwyżki przychodów przekraczającej 100 tys. zł rocznie – 12,5%. W jaki sposób traktowany jest próg 100 tys. zł, gdy wynajmujący może rozliczać niektóre nieruchomości jako najem prywatny, a niektóre jako najem firmowy?

Czytaj więcej

Kredyt hipoteczny we frankach - ważny wyrok TSUE

W czwartek, 29 kwietnia 2021, Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej odpowiedział na 5 pytań prawnych zadanych mu przez Sąd Okręgowy w Gdańsku. Wniosek dotyczył umowy z 2008 roku ws. kredytu hipotecznego we frankach szwajcarskich udzielonego na budowę domu.

Czytaj więcej

Deweloperski Fundusz Gwarancyjny – czy wpłynie na ceny mieszkań?

Przyjęty w lutym przez Radę Ministrów projekt ustawy o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego oraz o Deweloperskim Funduszu Gwarancyjnym, może przyczynić się do wzrostu cen nieruchomości z rynku pierwotnego.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie, pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.