Znajdź biuro na sprzedaż wśród 99 naszych ofert

Tylko w MAXON

  • 1982 rok
Łomianki
2 599 000 PLN
550 m2
Rezydencja odp. wymogm domu spokojnej starości.
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 1998 rok
Warszawa, Bemowo
890 000 PLN
220 m2
Budynek 220 m2 z działką 550 m2 Bemowo
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 1995 rok
Warszawa, Wola
5 000 000 PLN
1 347 m2
Obiekt biurowo-magazynowo-produkcyjny
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 2003 rok
Błonie
3 160 000 PLN
485 m2
Biurowo - szkoleniowy w świetnej lokalizacji.
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 1989 rok
Dąbrowa
1 000 000 PLN
665 m2
obiekt produkcyjno-biurowo-magazynowym
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 2000 rok
Warszawa, Bielany
3 900 000 PLN
453 m2
Obiekt biurowy 453m2-Bielany
WYŁĄCZNOŚĆ
0%

Najnowsze oferty

  • 1982 rok
Łomianki
2 599 000 PLN
550 m2
Rezydencja odp. wymogm domu spokojnej starości.
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 1995 rok
Michałowice
4 300 000 PLN
736 m2
Obiekt biurowo-magazynowy w Michałowicach
  • 1998 rok
Warszawa, Bemowo
890 000 PLN
220 m2
Budynek 220 m2 z działką 550 m2 Bemowo
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 2015 rok
Warszawa, Włochy
5 200 000 PLN
600 m2
Piękna siedziba firmy
  • 1990 rok
Warszawa, Wawer
Płowiecka
10 000 000 PLN
3 000 m2
DZIALKA DLA DEWELOPERA, NA HOTEL, NA BIUROWIEC
  • 1995 rok
Warszawa, Wola
5 000 000 PLN
1 347 m2
Obiekt biurowo-magazynowo-produkcyjny
WYŁĄCZNOŚĆ
0%
  • 2010 rok
Warszawa, Targówek
4 920 000 PLN
785 m2
2010 rok
  • 2002 rok
Zielonka
2 900 000 PLN
2 486 m2
Zielonka budynek handlowo-biurowy 2486 m2, parking
  • 2019 rok
Warszawa, Żoliborz
15 000 000 PLN
1 700 m2
2019 rok
  • 1980 rok
Warszawa, Śródmieście
2 700 000 PLN
200 m2
Świetny lokal na hostel, biura , inwestycyjnie

Najnowsze wpisy na blogu

Sprzedaż mieszkania a udostępnienie kluczy do mieszkania przed podpisaniem umowy przyrzeczonej sprzedaży.

Proces sprzedaży mieszkania zaczyna się z chwilą zawarcia umowy przez waściciela mieszkania z biurem nieruchomości. Wówczas to następuje cykl działań zmierzających do przygotowania solidnej oferty, która ma trafić do jak największej liczby osób zainteresowanych kupnem mieszkania.

Czytaj więcej

Błędy merytoryczne w Księdze Wieczystej. Co robić?

Księga Wieczysta przedstawia stan prawny nieruchomości, a informacje w niej zawarte powinny być zgodne ze stanem rzeczywistym. Nie zawsze jednak tak jest pomimo, że wpisów do Księgi Wieczystej dokonuje się w ściśle określonej procedurze i na ściśle określonych wzorach wniosków.

Czytaj więcej

Kupno działki budowlanej – na co powinien zwrócić uwagę Kupujący

Kupno działki budowlanej wcale nie jest łatwiejszym zadaniem, niż kupno domu. W opinii kupujących jest nawet zadaniem trudniejszym i bardziej czasochłonnym. Należy przy tym wykazać się daleko idącą ostrożnością i znajomością dokumentacji, która potrafi być skomplikowana. W ocenie Klientów, którzy kupili działki budowlane - dobrym posunięciem jest skorzystanie z usług biura nieruchomości.

Czytaj więcej

Biurowiec na sprzedaż Warszawa

Wiele firm, które poszukują idealnego biurowca, z pewnością zdaje sobie sprawę z tego, że ważna jest nie tylko aranżacja przestrzeni, ale również projekt i wykonanie całego budynku. Nowoczesny biurowiec na sprzedaż w Warszawie powinien posiadać miejsca parkingowe, windy, sieć telekomunikacyjną i wszystkie niezbędne udogodnienia które przyczyniają się do wygodnej i efektywnej pracy. Wszelkie drobiazgi wpływają na komfort i ergonomię pracy, dlatego żaden czynnik nie może zostać pominięty.

Klimatyzacja i wentylacja

Żadna nowoczesna przestrzeń biurowa nie może się obejść bez klimatyzacji i wentylacji. Ma to ogromne znaczenie dla komfortu oraz ergonomii pracy. W pomieszczeniach musi być zachowana odpowiednia temperatura, a jednocześnie trzeba zadbać o przepływ powietrza. Wszystko to wpływa na efektywność pracy pracowników. W biurowcu okna powinny być otwierane, gdyż to właśnie one są podstawowym źródłem świeżego powietrza w pomieszczeniach. Pracownik powinien mieć możliwość regulacji temperatury i dopływu świeżego powietrza, by dopasować idealne warunki do swoich potrzeb.

Pomieszczenia socjalne

W każdym nowoczesnym i przyjaznym biurowcu powinno znaleźć się przynajmniej jedno pomieszczenie socjalne, które będzie przeznaczone do spożywania posiłków, parzenia kawy czy herbaty. Podstawą w biurowej kuchni jest stół, kilka wygodnych krzeseł, lodówka, sprzęty typu mikrofalówka czy ekspres do kawy. Warto stworzyć przyjazne miejsce, w którym pracownicy będą mogli się integrować podczas spożywania posiłków.

Sale konferencyjne

Posiadanie sal konferencyjnych w biurze to absolutny standard który musi być spełniony w przypadku zakupu biurowca. Nowoczesny biurowiec na sprzedaż w Warszawie powinien posiadać miejsce przynajmniej na jedną tego typu salę. To właśnie w tym pomieszczeniu odbywają się narady, szkolenia, spotkania firmowe czy poranne odprawy. Sala konferencyjna to także doskonałe miejsce do spotkań z klientami oraz gośćmi odwiedzającymi naszą siedzibę. Idealnie zaaranżowana sala konferencyjna pozwala na zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Winda w biurowcu

W dzisiejszych czasach wszystkie nowoczesne centra biurowe są wyposażone w windy. To znacząca zaleta, która przekłada się na komfort gości i pracowników. Windy powinny być szybkie i nowoczesne, jednak przede wszystkim bezawaryjne.

Kontrola dostępu do budynku

Poczucie bezpieczeństwa jest niezwykle ważnym czynnikiem. Biurowiec na sprzedaż w Warszawie powinien gwarantować, że na teren obiektu nie przedostaną się niepożądane osoby. Rozwiązaniem będzie oczywiście wyposażenie biura w system kontroli dostępu. Możliwe jest zatrudnienie ochrony, zaopatrzenie się w wideodomofony czy kamery.

Parking dla pracowników i klientów

Idealny biurowiec na sprzedaż w Warszawie powinien posiadać własny parking. W stolicy porusza się mnóstwo samochodów, dlatego niekiedy znalezienie wolnego miejsca może być nie lada wyzwaniem. Chcąc mieć siedzibę w Warszawie, warto zadbać o to, by pracownicy i goście mogli bezproblemowo zaparkować. Z pewnością wszyscy docenią możliwość swobodnego parkowania tuż przy swoim miejscu pracy.

Idealnie zaaranżowana przestrzeń biurowa w Warszawie

Oczywiście sam zakup biurowca to jeszcze nie wszystko. Ważne jest odpowiednie urządzenie przestrzeni, by była komfortowa. Jeżeli chcemy zaoszczędzić czas, warto zdecydować się na biurowce, które są już wyposażone we wszelkie niezbędne sprzęty, stwarzające warunki do komfortowej pracy. Jeśli chcemy samodzielnie wyposażyć biuro, należy pamiętać o odpowiednim rozmieszczeniu mebli i prawidłowym oświetleniu.