Dlaczego warto pracować właśnie u nas?


stabilność
działamy już 30 lat i jesteśmy liderem na warszawskim rynku nieruchomości. Stale się rozwijamy i wzmacniamy nasz zespół by pracować jeszcze efektywniej.
wsparcie lIderów
od momentu zatrudnienia, możesz liczyć na pomoc i wdrożenie przez naszych managerów, tak żebyś mógł osiągać swoje wyniki w jak najkrótszym czasie.
szkolenia
zanim wypłyniesz na „szerokie wody” odbędziesz serię szkoleń, które pogłębią Twoją wiedzę z dziedziny sprzedaży, marketingu oraz prawa. Wszystko to przyczyni się do zwiększenia wydajnosci pracy. 
wygoda
posiadamy 4 oddziały w różnych częściach Warszawy i planujemy otwarcie w 2019 roku kolejnych dwóch (Targówek i Gocław). Możesz wybrać dogodną lokalizację tak, aby mieć wygodny i prosty dojazd do pracy.
baza danych
obszerna baza Klientów i baza ofert nieruchomości dostępne od pierwszego dnia pracy stanowią wartościowe narzędzie, które pozwoli Ci sprawnie przeprowadzać transakcje.
elastyczne godziny pracy
nauczymy Cię jak sprzedawać nieruchomości, ale o kształcie i godzinach swojej pracy decydujesz tylko Ty. Jasno trzeba powiedzieć, że ta praca wymaga zaangażowania i tylko pod takim warunkiem można osiągnąć sukces.
naprawdę dobre zarobki
stworzyliśmy atrakcyjny system prowizyjny dlatego, tylko od Twojego zaangażowania zależy wysokość Twojego wynagrodzenia.
przyjazna atmosfera pracy
nic lepiej nie sprzyja efektywnej pracy jak dobra atmosfera między współpracownikami. To możemy Ci zagwarantować.
marketing
intensywnie reklamujemy nasze oferty nieruchomości. Możesz liczyć na pomoc naszego działu marketingu, który wesprze Cię przy promocji Twoich ofert.
dział prawny
przeanalizuje dokumenty oraz odpowie na Twoje pytania na każdym etapie transakcji.

Praca w nieruchomościach jest niezwykła i pełna wyzwań. Stwarza możliwość poznawania wielu osób i realizacji ciekawych projektów. Współpraca klientami sprawia, że każdy dzień jest inny, ciekawy, rozwijający, choć niekiedy zaskakuje nieoczekiwanym zwrotem sytuacji. Dlatego też praca pośrednika jest dla tych, którzy są pewni siebie, potrafią samodzielnie pracować i szukają indywidualnych rozwiązań w prowadzeniu procesów sprzedaży.

Walorami pracy jest samodzielność, elastyczność oraz możliwość podejmowania szybkich decyzji.

EWA HOŁOPIAK

Jestem audytorem działu sprzedaży od 2011 roku. Praca doradcy nieruchomości to zajęcie dla ludzi kreatywnych, ambitnych, lubiących kontakt z ludźmi.

W MAXON wymagamy zaangażowania, w zamian wspieramy pośredników stawiając na nowoczesne rozwiązania i szkolenia.

EWA JANKOWSKA-ELHADI

Gdybym jeszcze raz miała zaczynać pracę w nieruchomościach, ponownie wybrałabym tę firmę.

MAGDALENA POLAK-ORKISZ

Pracę w Maxon Nieruchomości zaczęłam we wrześniu 2017 roku w wieku 22 lat, a już mam za sobą wiele owocnych transakcji. Uważam, że podjęcie pracy w tej branży to była bardzo dobra decyzja. Oprócz dużej wiedzy na temat nieruchomości praca ta uczy obycia z ludźmi, budowania relacji oraz negocjacji.

Dużym plusem tego zawodu jest elastyczny czas pracy, ale wymaga to również samodyscypliny. W Maxon Nieruchomości jesteśmy zgranym zespołem i tworzymy ciepłą atmosferę w pracy. Warto dodać, że my agenci w Maxon mamy wspaniałych audytorów, którzy zawsze nas wspierają i służą pomocą.

Polecam Maxon każdemu kto chciałby sprawdzić się w tym zawodzie.

DOMINIKA GOSPODARCZYK

Dlaczego MAXON? Jest sto WARTOŚCI, które powodują, że chce się pracować w tej Firmie. Najważniejsze? Wszystkie są ważne, bo każda z nich osobno lub wszystkie razem tworzą jedno słowo – PROFESJONALIZM.

DARIUSZ ZIEMKOWSKI

Aktualne oferty pracy


Specjalista do spraw sprzedaży - rynek mieszkaniowy


SZCZEGÓŁY

Specjalista do spraw wynajmu - komercja - biura


SZCZEGÓŁY

Specjalista do spraw wynajmu - komercja - magazyny


SZCZEGÓŁY