Znajdź biuro do wynajęcia wśród 646 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 3 piętro
  • 1960 rok
Warszawa, Mokotów
Grażyny
5 906 PLN
75 m2
Biuro 3 pokoje i recepcja.
  • 5 piętro
  • 2008 rok
Warszawa, Mokotów
Cybernetyki
6 303 PLN
117 m2
Niewielki lokal biurowy na ul. Cybernetyki
  • 2 piętro
  • 2006 rok
Warszawa, Mokotów
Al. Niepodległości
13 980 PLN
233 m2
Biuro przy metrze na Mokotowie.
  • 1 piętro
  • 1980 rok
Warszawa, Białołęka
Fleminga
6 600 PLN
150 m2
Białołęka, biuro 150mkw.
  • 6 piętro
  • 1980 rok
Warszawa, Śródmieście
al. Solidarności
9 983 PLN
149 m2
Biuro 149m2 śródmieście
  • 4 piętro
  • 1960 rok
Warszawa, Śródmieście
ul. Żurawia
4 489 PLN
67 m2
Biuro w ścisłym Centrum
  • 3 piętro
  • 2005 rok
Warszawa, Śródmieście
al. Jana Pawła II
5 580 PLN
62 m2
Biuro 3 pokoje przy samej stacji metra ONZ
  • 4 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Bemowo
Połczyńska
13 355 PLN
283 m2
Biuro na Bemowie
  • 2 piętro
  • 2000 rok
Warszawa, Ursynów
ul. Puławska
30 000 PLN
600 m2
Ursynów - moduł biurowy 440 + 160 mkw.
  • 2 piętro
  • 1950 rok
Warszawa, Mokotów
Puławska
3 551 PLN
67 m2
Biuro blisko Pl. Unii Lubelskiej.

Najnowsze wpisy na blogu

Sprzedaż mieszkania – na co szczególnie uważać?

Sprzedaż mieszkania to złożony proces, który wymaga uwagi na wielu etapach. Niezależnie od tego, czy planujesz sprzedaż nieruchomości po raz pierwszy, czy masz już doświadczenie, warto znać kluczowe aspekty, aby transakcja przebiegła sprawnie i bezpiecznie. Poniżej znajdziesz poradnik, który pomoże Ci uniknąć pułapek i zwrócić szczególną uwagę na istotne kwestie związane ze sprzedażą mieszkania.

Czytaj więcej

Zakup mieszkania - na jakie udogodnienia zwrócić uwagę?

Kupno mieszkania to jedno z najważniejszych przedsięwzięć w życiu, zarówno z perspektywy finansowej, jak i życiowej. Nieruchomość, która spełnia oczekiwania, powinna oferować nie tylko odpowiednią lokalizację, ale również szereg udogodnień, które zwiększą komfort codziennego życia. W artykule omówimy kluczowe aspekty, na które kupujący zwracają uwagę przy wyborze mieszkania.

Czytaj więcej

Jakie mieszkanie dla dużej rodziny?

Wybór odpowiedniego mieszkania dla dużej rodziny to wyzwanie, które wymaga uwzględnienia wielu czynników. Liczba członków rodziny, metraż, lokalizacja oraz możliwości finansowe to tylko niektóre z aspektów, na które należy zwrócić uwagę. Dla rodzin wielodzietnych dostępne są także programy wsparcia, które mogą znacząco ułatwić proces zakupu nieruchomości. W niniejszym artykule omówimy kluczowe kwestie związane z wyborem mieszkania dla dużej rodziny oraz dostępne formy wsparcia.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie, pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.