Znajdź biuro do wynajęcia wśród 1072 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 4 piętro
  • 2004 rok
Warszawa, Mokotów
ul. Bukowińska
15 416 PLN
257 m2
4 piętro, 2004 rok
  • 10 piętro
  • 2004 rok
Warszawa, Mokotów
ul. Bukowińska
15 836 PLN
264 m2
10 piętro, 2004 rok
  • 3 piętro
  • 2004 rok
Warszawa, Mokotów
ul. Bukowińska
17 576 PLN
293 m2
3 piętro, 2004 rok
  • 2 piętro
  • 1998 rok
Poznań
ul. Głogowska
6 020 PLN
140 m2
2 piętro, 1998 rok
  • 1 piętro
  • 1998 rok
Poznań
ul. Głogowska
19 092 PLN
444 m2
1 piętro, 1998 rok
  • 1 piętro
  • 1998 rok
Poznań
ul. Głogowska
8 901 PLN
207 m2
1 piętro, 1998 rok
  • 3 piętro
  • 2006 rok
Warszawa, Wola
Hrubieszowska
15 557 PLN
268 m2
3 piętro, 2006 rok
  • 3 piętro
  • 2002 rok
Warszawa, Żoliborz
Powązkowska
16 615 PLN
322 m2
Biuro tuż przy trasie S8
  • 8 piętro
  • 2021 rok
Warszawa, Wola
ul. Żelazna
69 015 PLN
642 m2
8 piętro, 2021 rok
  • 1 piętro
  • 2015 rok
Warszawa, Mokotów
ul. Postępu
31 928 PLN
495 m2
1 piętro, 2015 rok

Najnowsze wpisy na blogu

Sprzedajesz mieszkanie? O tym pomyśl

Chcesz samodzielnie sprzedaż mieszkanie? Zadbaj o właściwe zaplanowanie kosztów i nakładu swojej pracy. Sprawdź z naszą listą, czy pamiętasz o wszystkim.

Czytaj więcej

Czy warto inwestować w nieruchomości?

Ostatnie wydarzenia i ich wpływ na sytuację ekonomiczną, rosnąca inflacja oraz obniżanie stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej wpłynęły na portfele inwestycyjne części Polaków. Czy wciąż warto inwestować w nieruchomości?

Czytaj więcej

Jak wyciszyć dom

Odpowiednie wyciszenie domu ma ogromny wpływ na komfort jego mieszkańców. O właściwą izolację akustyczną warto zadbać już na etapie samego projektu i budowy, ale można ją poprawić również w gotowych budynkach.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie, pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.