Znajdź biuro do wynajęcia wśród 697 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 5 piętro
  • 1968 rok
Warszawa, Śródmieście
Żurawia
6 072 PLN
88 m2
Biuro w Centrum
  • 1 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Śródmieście
Ludna
3 712 PLN
64 m2
Biuro na Powiślu
  • 2 piętro
  • 2002 rok
Warszawa, Mokotów
Domaniewska
19 250 PLN
385 m2
Samodzielne piętro w budynku biurowym.
  • 2 piętro
  • 2011 rok
Warszawa, Białołęka
Leszczynowa
1 650 PLN
33 m2
Małe biuro na Modlińskiej
  • 4 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Mokotów
Rzymowskiego Wincentego
26 407 PLN
346 m2
Samodzielne biuro - Mokotów.
  • 2 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Mokotów
Rzymowskiego Wincentego
5 758 PLN
97 m2
100 metrowy moduł biurowy
  • 1 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Mokotów
Rzymowskiego Wincentego
12 553 PLN
209 m2
centrum biurowe
  • parter
  • 1998 rok
Warszawa, Mokotów
Rzymowskiego Wincentego
21 557 PLN
201 m2
Lokal użytkowy
  • 1 piętro
  • 2013 rok
Warszawa, Białołęka
Pawła Włodkowica
15 119 PLN
283 m2
Nowoczesna powierzchnia biurowa na Białołęce
WYŁĄCZNOŚĆ
  • 2 piętro
  • 2015 rok
Warszawa, Wilanów
Wilanów
71 859 PLN
882 m2
Wykończona powierzchnia biurowa, wysoki standard

Najnowsze wpisy na blogu

Czynsz za mieszkanie - z jakich opłat się składa?

Opłaty związane z mieszkaniem stanowią znaczną część budżetu każdego gospodarstwa domowego. Czynsz za mieszkanie nie tylko pokrywa koszty utrzymania i eksploatacji nieruchomości, lecz także obejmuje opłaty administracyjne oraz inne niezbędne wydatki. Zrozumienie, co dokładnie składa się na czynsz, umożliwia lepsze zarządzanie finansami i identyfikowanie potencjalnych oszczędności. W tym artykule przyjrzymy się szczegółowo poszczególnym elementom czynszu.

Czytaj więcej

Mieszkanie z antresolą - czy warto?

Mieszkanie z antresolą staje się coraz częściej wybieranym rozwiązaniem zarówno w nowych apartamentach, jak i w starych kamienicach. Antresola to dodatkowy poziom w mieszkaniu, który pozwala na optymalne wykorzystanie wysokiej przestrzeni. Ale czy rzeczywiście warto je kupić? Przyjrzyjmy się bliżej zaletom i wadom posiadania antresoli.

Czytaj więcej

Pakiet dla Wynajmującego

Posiadasz nieruchomość i myślisz o jej wynajmie? Skorzystaj z naszego Pakietu dla Wynajmującego i doświadcz spokoju ducha, wiedząc, że Twoje sprawy znajdują się w dobrych rękach.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie, pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.