Znajdź biuro do wynajęcia wśród 1130 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 2 piętro
  • 1998 rok
Poznań
ul. Głogowska
3 655 PLN
85 m2
2 piętro, 1998 rok
  • 1 piętro
  • 2010 rok
Warszawa, Praga-Północ
Radzymińska
7 000 PLN
140 m2
1 piętro, 2010 rok
  • 4 piętro
  • 2010 rok
Warszawa, Mokotów
Marynarska
43 894 PLN
704 m2
4 piętro, 2010 rok
  • parter
  • 1927 rok
Warszawa, Śródmieście
Nowogrodzka
2 592 PLN
36 m2
parter, 1927 rok
  • 1 piętro
  • 1927 rok
Warszawa, Śródmieście
Nowogrodzka
2 736 PLN
38 m2
1 piętro, 1927 rok
  • 1 piętro
  • 1927 rok
Warszawa, Śródmieście
Nowogrodzka
4 968 PLN
69 m2
1 piętro, 1927 rok
  • 4 piętro
  • 1927 rok
Warszawa, Śródmieście
Nowogrodzka
1 296 PLN
18 m2
4 piętro, 1927 rok
  • 5 piętro
  • 1927 rok
Warszawa, Śródmieście
Nowogrodzka
1 944 PLN
27 m2
5 piętro, 1927 rok
  • 1 piętro
  • 2010 rok
Warszawa, Bemowo
ul. Batalionów Chłopskich
10 000 PLN
200 m2
Powierzchnia biurowa lub usługowa 200 m2 Bemowo
  • 1 piętro
  • 2010 rok
Warszawa, Bemowo
ul. Batalionów Chłopskich
5 500 PLN
110 m2
Powierzchnia biurowa lub usługowa 110 m2 Bemowo

Najnowsze wpisy na blogu

Błędy merytoryczne w Księdze Wieczystej. Co robić?

Księga Wieczysta przedstawia stan prawny nieruchomości, a informacje w niej zawarte powinny być zgodne ze stanem rzeczywistym. Nie zawsze jednak tak jest pomimo, że wpisów do Księgi Wieczystej dokonuje się w ściśle określonej procedurze i na ściśle określonych wzorach wniosków.

Czytaj więcej

Kupno działki budowlanej – na co powinien zwrócić uwagę Kupujący

Kupno działki budowlanej wcale nie jest łatwiejszym zadaniem, niż kupno domu. W opinii kupujących jest nawet zadaniem trudniejszym i bardziej czasochłonnym. Należy przy tym wykazać się daleko idącą ostrożnością i znajomością dokumentacji, która potrafi być skomplikowana. W ocenie Klientów, którzy kupili działki budowlane - dobrym posunięciem jest skorzystanie z usług biura nieruchomości.

Czytaj więcej

Jakie mieszkanie kupić? Z rynku wtórnego do remontu, czy z rynku pierwotnego w stanie deweloperskim?

Wiele osób chcących kupić mieszkanie zadaje to pytanie nie tylko sobie, ale także agentom nieruchomości. W czym rzecz? Otóż zarówno mieszkanie z rynku wtórnego, które wymaga generalnego remontu, jak też mieszkanie w stanie deweloperskim - potrzebują odpowiedniego wkładu finansowego. Chcąc znaleźć odpowiedź na to pytanie, należy najpierw sporządzić listę oczekiwań Kupującego, gdyż bez tego będzie trudno podjąć właściwą decyzję.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie, pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.