Znajdź biuro do wynajęcia wśród 607 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 3 piętro
  • 1985 rok
Warszawa, Śródmieście
Dobra
7 150 PLN
110 m2
Biuro w Starym Mieście
  • 1 piętro
  • 1985 rok
Warszawa, Śródmieście
Dobra
10 400 PLN
160 m2
Biuro w Starym Mieście
  • 1 piętro
  • 1996 rok
Warszawa, Ursynów
Migdałowa
4 951 PLN
92 m2
1 piętro, 1996 rok
  • 4 piętro
  • 2011 rok
Warszawa, Mokotów
ul. Obrzeżna
9 720 PLN
162 m2
Powierzchnia biurowa na biznesowym Mokotowie
  • 2 piętro
  • 1993 rok
Warszawa, Mokotów
ul. Wołoska
6 026 PLN
131 m2
2 piętro, 1993 rok
  • 2 piętro
  • 2019 rok
Warszawa, Włochy
ul. Łopuszańska
3 370 PLN
60 m2
2 piętro, 2019 rok
  • 2 piętro
  • 2019 rok
Warszawa, Włochy
ul. Łopuszańska
2 583 PLN
46 m2
2 piętro, 2019 rok
  • 7 piętro
  • 2011 rok
Warszawa, Mokotów
ul. Obrzeżna
1 800 PLN
30 m2
Biuro w biznesowym mokotowie
  • 1 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Wola
Żelazna
19 712 PLN
234 m2
1 piętro, 1998 rok
  • 7 piętro
  • 2011 rok
Warszawa, Mokotów
ul. Obrzeżna
5 100 PLN
85 m2
Powierzchnia biurowa na biznesowym Mokotowie

Najnowsze wpisy na blogu

Podatek od nieruchomości w 2023 roku

Maksymalne stawki podatku od nieruchomości wzrosną w 2023 roku w porównaniu z ich wartościami z 2022 roku. Znane już są nowe stawki podatku od nieruchomości, których wartość nie jest jednakowa w całej Polsce. Przeczytaj i dowiedz się, jaki zapłacisz podatek w nadchodzącym roku.

Czytaj więcej

Jak urządzić mieszkanie na wynajem?

Poszukując mieszkania lub domu do celów inwestycyjnych, wybieramy taką nieruchomość, która ma dogodną lokalizację oraz spełnia nasze warunki budżetowe, a także jest w pełni funkcjonalna. Gdy już jesteśmy właścicielami tej idealnej nieruchomości i zamierzamy ją wynająć, skupmy się na tym, aby stworzyć w niej odpowiedni klimat, urządźmy ją przytulnie i w taki sposób, abyśmy sami chcieli w niej zamieszkać.

Czytaj więcej

Jak sprzedać mieszkanie, mieszkając na stałe za granicą?

Co należy zrobić, żeby sprzedać mieszkanie, przebywając na stałe za granicą, w bardzo ograniczonym stopniu uczestniczyć w całym procesie sprzedaży i jednocześnie nie musieć wracać specjalnie z tego powodu do Polski? Sprawdź, jak to zrobić.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie, pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.