Znajdź biuro do wynajęcia wśród 685 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 5 piętro
  • 1950 rok
Warszawa, Mokotów
Puławska
2 200 PLN
44 m2
Biuro przy pl. Unii Lubelskiej
  • 3 piętro
  • 2015 rok
Warszawa, Wola
Dzielna
20 442 PLN
312 m2
3 piętro, 2015 rok
  • 1 piętro
  • 2002 rok
Warszawa, Praga-Południe
Płowiecka
58 800 PLN
1 200 m2
Biuro 1200m2 Praga Południe
  • 2 piętro
  • 2002 rok
Warszawa, Praga-Południe
Płowiecka
23 618 PLN
482 m2
Biuro 482 m2 na Pradze Południe
  • 1 piętro
  • 2002 rok
Warszawa, Praga-Południe
Płowiecka
31 752 PLN
648 m2
1 piętro, 2002 rok
  • 2 piętro
  • 2002 rok
Warszawa, Ursynów
ul. Poleczki
5 728 PLN
102 m2
2 piętro, 2002 rok
  • 2 piętro
  • 1999 rok
Warszawa, Ursynów
Poleczki
21 821 PLN
373 m2
2 piętro, 1999 rok
  • 2 piętro
  • 1995 rok
Warszawa, Mokotów
Wołoska
7 664 PLN
131 m2
2 piętro, 1995 rok
  • 4 piętro
  • 2000 rok
Warszawa, Wola
aleja Solidarności
12 355 PLN
176 m2
4 piętro, 2000 rok
  • 6 piętro
  • 2000 rok
Warszawa, Wola
aleja Solidarności
68 375 PLN
974 m2
6 piętro, 2000 rok

Najnowsze wpisy na blogu

Umowa przedwstępna i umowa przyrzeczona sprzedaży nieruchomości

Sprzedajesz nieruchomość i chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na temat tego, jaką umowę należy zawrzeć z Kupującym? Zapraszamy do krótkiego artykułu, w którym wyjaśniamy, czym są umowy przedwstępna i końcowa sprzedaży nieruchomości oraz czy podpisanie umowy przedwstępnej jest zawsze konieczne.

Czytaj więcej

Kiedy sprzedać mieszkanie otrzymane w spadku?

Osoby, które sprzedają odziedziczone nieruchomości w określonych okolicznościach zobowiązane są do zapłaty podatku dochodowego. Jakie warunki determinują takie obowiązki? Przygotowaliśmy krótki poradnik zawierający podstawowe informacje dotyczące tego, na co warto zwrócić uwagę podczas sprzedaży mieszkania otrzymanego w spadku. Te same zasady obowiązują w przypadku sprzedaży nieruchomości takiej jak dom czy działka budowlana.

Czytaj więcej

Złagodzenie warunków oceny zdolności kredytowej przez KNF

Jak zapowiedziana weryfikacja Rekomendacji S i obniżenie buforu wpłynie na sytuację kredytobiorców, którzy w ostatnim roku nie mieli możliwości zaciągnięcia kredytu hipotecznego z uwagi na niską zdolność kredytową? Wystarczy zerknąć na kilka reprezentatywnych przykładów.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie, pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.