Znajdź biuro do wynajęcia wśród 558 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 3 piętro
  • 2005 rok
Warszawa, Wawer
200
1 404 PLN
39 m2
Biuro w Wawrze
  • 4 piętro
  • 2000 rok
Warszawa, Praga-Południe
Rondo Wiatraczna
3 000 PLN
40 m2
Biuro 40 mkw przy Rondzie Wiatraczna
  • 2 piętro
  • 1970 rok
Warszawa, Praga-Południe
Zwycięzców
12 420 PLN
138 m2
Biuro do wynajęcia, Praga Południe/Saska Kępa,
  • 3 piętro
  • 2005 rok
Warszawa, Śródmieście
Piękna
57 299 PLN
549 m2
Biuro do wynajęcie - Centrum/Śródmieście
  • 6 piętro
  • 1995 rok
Warszawa, Mokotów
Tadeusza Rejtana
5 800 PLN
100 m2
100 metrowe biuro w sercu Mokotowa
  • parter
  • 1990 rok
Warszawa, Mokotów
ul. Czerniakowska
2 750 PLN
55 m2
Biuro w układzie gabinetowym
  • 4 piętro
  • 1990 rok
Warszawa, Mokotów
ul. Czerniakowska
4 800 PLN
120 m2
Biuro w układzie gabinetowym
  • 1 piętro
  • 1950 rok
Warszawa, Śródmieście
Krakowskie Przedmieście
6 930 PLN
77 m2
Elegancka powierzchnia na Starym Mieści
  • 20 piętro
  • 1976 rok
Warszawa, Śródmieście
Chałubińskiego Tytusa
9 046 PLN
129 m2
Biuro w centrum, spektakularny widok
  • 7 piętro
  • 1998 rok
Warszawa, Wola
Żelazna
25 564 PLN
401 m2
Biuro do wynajęcie, Wola na granicy Śródmieścia

Najnowsze wpisy na blogu

Ekologiczne budownictwo jako nowy trend w polskich miastach

W dobie rosnących wyzwań klimatycznych i ekonomicznych, ekologiczne budownictwo staje się coraz bardziej istotnym tematem na polskim rynku nieruchomości. Ten globalny trend dociera również do Polski, gdzie deweloperzy i inwestorzy zaczynają dostrzegać korzyści płynące z wdrażania zrównoważonych rozwiązań. Czy przyszłość budownictwa w polskich miastach rzeczywiście należy do ekologii?

Czytaj więcej

Co to jest najem instytucjonalny?

Rosnące ceny nieruchomości, szczególnie w dużych miastach, stanowią poważny problem dla wielu osób, które marzą o własnym mieszkaniu. Dla wielu Polaków zakup mieszkania stał się poza zasięgiem finansowym, zwłaszcza w obliczu rosnących stóp procentowych i trudności związanych z uzyskaniem kredytu hipotecznego. W odpowiedzi na te wyzwania na rynku pojawiła się alternatywa w postaci najmu instytucjonalnego, czyli wynajmu mieszkań przez profesjonalnych deweloperów i inwestorów, a nie osoby prywatne.

Czytaj więcej

Sprzedaż mieszkania – na co szczególnie uważać?

Sprzedaż mieszkania to złożony proces, który wymaga uwagi na wielu etapach. Niezależnie od tego, czy planujesz sprzedaż nieruchomości po raz pierwszy, czy masz już doświadczenie, warto znać kluczowe aspekty, aby transakcja przebiegła sprawnie i bezpiecznie. Poniżej znajdziesz poradnik, który pomoże Ci uniknąć pułapek i zwrócić szczególną uwagę na istotne kwestie związane ze sprzedażą mieszkania.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie, pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.