Warszawa, Włochy
Łopuszańska
Powierzchnia biurowa na wynajem - Atrakcyjna powierzchnia biurowo-usługowa
Do wynajęcia nowoczesne biuro o powierzchni 260 m2.
Doskonała lokalizacja w pobliżu ul. Łopuszańskiej i Alej Jerozolimskich. Rozbudowana sieć komunikacji miejskiej, jak i łatwy wjazd i wyjazd z miasta, stanowi niewątpliwy atut tej nieruchomości.
Dużą zaletą jest atrakcyjny czynsz najmu oraz dostępność miejsc parkingowych.
Na powierzchnię składają się dwa moduły - do wykorzystania na sale konferencyjne, miejsce pracy dla firmy potrzebującej otwartej przestrzeni, show room, biuro handlowe, rehabilitację, szkole tańca, zajęcia ruchowe.
Powierzchnia jest bardzo dobrze doświetlona wieloma oknami, co wraz z dogodnym układem wentylacji pozwala na podział na mniejsze gabinety wg. potrzeb Najemcy.
Biuro będzie bezpieczne dzięki stałej ochronie, a Państwo zyskacie do niego dostęp o dowolnej porze.
Zapraszam do kontaktu w celu bliższego zapoznania się z ofertą i umówienia się na prezentację.
Budynek
Budynek biurowy zaprojektowany z myślą o potrzebach Najemcy, 5 budynków oferujących łącznie 36 000 m2 powierzchni biurowej, 900 miejsc parkingowych, wysoki standard i funkcjonalny projekt, renomowany deweloper i doświadczony zarządca, centrum konferencyjno-restauracyjne, energooszczędne budynki. Standard budynku: otwierane okna, parkingi podziemne, monitoring obiektu, ochrona przeciwsłoneczna na fasadach od południa i zachodu, budynki przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, elektroniczny system zarządzania budynkiem, system kontroli dostępu i całodobowa kontrola, reprezentacyjne recepcje z dostępem do Wi-Fi. Powierzchnie biurowe wyposażone w otwierane okna, energooszczędne okna, wentylację, klimatyzację, podwieszane sufity, sufit grzewczo-chłodzący, puszki podłogowe, podniesione podłogi, swoboda aranżacji powierzchni.W budynku mieści się centrum konferencyjno-restauracyjne, gdzie pracownicy i goście mają do dyspozycji przestronną restaurację z dostępem do sieci Wi-Fi oraz centrum konferencyjne, które może pomieścić 100 osób. Wszystkie posiłki, spotkania, konferencje i imprezy mogą się odbywać na miejscu, co oznacza oszczędność czasu dla pracowników, klientów i gości. Do dyspozycji: dwie obszerne, w pełni wyposażone sale konferencyjne o łącznej powierzchni 190 m2 oraz przestronne foyer (70 m2), z możliwością łączenia pomieszczeń, możliwość wynajmu godzinowego i dziennego, także dla firm zewnętrznych, restauracja oferująca m.in.: catering podczas spotkań biznesowych, obsługę imprez i bankietów, wyśmienite menu śniadaniowe i obiadowe.
Bardzo dobra lokalizacja, 50m do przystanku autobusowego, 200m do przystanku tramwajowego, dwa przystanki tramwajem do stacji kolejowej WKD i SKM, szybki dojazd do lotniska i trasy S79 i S2 (do 3km).
Podstawowe
Warunki handlowe
Standard
Bezpieczeństwo
Informacje o budynku
Budynek
Opiekun oferty